Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Takumi|Bose|leer|20-inch|LED|elect.stoelen|

€ 45.950,-

Bouwjaar 11-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.247 km
Deuren 5
Kenteken S-101-TG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Takumi|Bose|leer|20-inch|LED|elect.stoelen|


€ 45.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.247 km
Deuren 5
Kenteken S-101-TG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Henk Kelly
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterstraat 56
Postcode 7963 AD
Plaats Ruinen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 471747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhenkkelly.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Takumi|Bose|leer|20-inch|LED|elect.stoelen|


- Kenteken: S-101-TG
- Merk: Mazda
- Model: CX-60
- APK tot: 11-08-2026
- Tellerstand: 29247 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 2488 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PY
- Vermogen: 270 kW / 368pk
- Ledig gewicht: 1970 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 474 cm
- Breedte: 189 cm
- Hoogte: 1680 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Keyless entry
- Kleur rood
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteruitrij assistent
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Anti overhel assistent
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoekdetectie met correctie
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Kruisend verkeer detectie
- Multimedia scherm groot
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sfeerverlichting
- Volledig digitaal in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie