Bouwjaar | 16-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
€ 54.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth-Tangenberg B.v. (Erica en Zwartemeer) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Vaart ZZ 82 |
Postcode | 7887 EP |
Plaats | Erica |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 301403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luthtangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 14-06-2026
Als je hem bestelt, dan zal je even een paar maanden geduld op moeten brengen, maar wij hebben hem staan! Niet zo maar een Homura, maar ook nog eens een mét alle Packs, dan wordt het echt een bijzonder dikke auto. Het begint natuurlijk met de kleurstelling van Soul Red over zwart, daarna komen de opties. Heel simpel gezegd hij heeft ze allemaal: dus Convenience pack waarin onder andere een 360 graden camera, draadloze telefoonlader, elektrische klep en privacy glas in zit, driver assistance pack, comfort pack en panorama pack. Ook fijn: Hij heeft de "Kop" er prijstechnisch ruim af (Nieuwwaarde € 67240,-)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.