Mazda CX-60 2.5 E-SKYACTIV PHEV Homura | Alle packs |

€ 54.950,- incl. BTW

Bouwjaar 16-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.552 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen -

Mazda CX-60 2.5 E-SKYACTIV PHEV Homura | Alle packs |


€ 54.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.552 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth-Tangenberg B.v. (Erica en Zwartemeer)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Verlengde Vaart ZZ 82
Postcode 7887 EP
Plaats Erica
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 301403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luthtangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2022 - 2024

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Wielbasis: 287 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 14-06-2026

Als je hem bestelt, dan zal je even een paar maanden geduld op moeten brengen, maar wij hebben hem staan! Niet zo maar een Homura, maar ook nog eens een mét alle Packs, dan wordt het echt een bijzonder dikke auto. Het begint natuurlijk met de kleurstelling van Soul Red over zwart, daarna komen de opties. Heel simpel gezegd hij heeft ze allemaal: dus Convenience pack waarin onder andere een 360 graden camera, draadloze telefoonlader, elektrische klep en privacy glas in zit, driver assistance pack, comfort pack en panorama pack. Ook fijn: Hij heeft de "Kop" er prijstechnisch ruim af (Nieuwwaarde € 67240,-)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie