Mazda CX-5 2.2d HP GT-M 4WD Automaat ECC Cruise control Schuifdak Navigatie Trekhaak Inruil mogelijk

€ 12.948,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-09-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.085 km
Deuren 5
Kenteken GL-097-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Mazda CX-5 2.2d HP GT-M 4WD Automaat ECC Cruise control Schuifdak Navigatie Trekhaak Inruil mogelijk


€ 12.948,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.085 km
Deuren 5
Kenteken GL-097-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoge Emmen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacob le Mairestraat 231
Postcode 7825 XE
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoge.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2012 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.125 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.

Iedereen zal het stoere karakter van een SUV herkennen. Maar alleen u kent als berijder de kwaliteiten van deze 2013 CX-5. Dit is een auto met 203085 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2013. Een krachtige viercilinder dieselmotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Met behulp van de vierwielaandrijving kan deze auto met elk soort weer en wegdek overweg. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Xenonverlichting zorgt in het donker voor beter zicht. Ook schuif- en kanteldak, 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter horen tot de voorzieningen op deze auto.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Deze Mazda is voorzien van full map navigatiesysteem, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK. Dit is een MEENEEMPRIJS. De fullserviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie is 13950 euro.

We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?

= Bedrijfsinformatie =

AANSTAANDE ZONDAG KOOPZONDAG!!! WE ZIJN GEOP

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie