Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD | Trekhaak | Navigatie | Parkeersensoren | Keyless go | Stoelverwarming |

€ 19.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.435 km
Deuren 5
Kenteken KB-253-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD | Trekhaak | Navigatie | Parkeersensoren | Keyless go | Stoelverwarming |


€ 19.445,-

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.435 km
Deuren 5
Kenteken KB-253-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albatrosstraat 8
Postcode 7821 AM
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 650640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieur: Stof zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK 
Wensink App

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Tot de uitrusting van deze Mazda behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Mazda met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Deze auto is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Mazda CX-5 perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Wij zijn Wensink, aangenaam. In onze Wensink Winkels bent u altijd welkom. U kunt bij ons elke dag kiezen uit nieuwe auto's en meer dan 1.500 kwaliteits-occasions tot 8 jaar die stuk voor stuk professioneel zijn geselecteerd, gecheckt en klaargemaakt door onze vakmensen. Echt aangenaam rijden noemen we dat.

In onze winkel vindt u alles wat u nodig heeft om zorgeloos te rijden; verzekering, financiering, leasing, onderhoudsabonnementen, laadpaaloplossingen, en meer bij ons vindt u het. En het mooiste? U bepaalt zelf hoe en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie