Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-461-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 10.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.564 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GK-461-K Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Perfect Lease Drenthe |
Contactpersoon | Remco |
Adres | Hoofdstraat 23a |
Postcode | 9444 PA |
Plaats | Grollo |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.perfectleasedrenthe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Meeneemprijs van de auto is ?10999,- Marge
Afleverpakket ?595,-
De auto word dan afgeleverd inclusief grote beurt, nieuwe APK, garantie tot 12 maanden mogelijk.
Wie op zoek is naar een betaalbare en kwalitatief goede (lease) auto is bij Perfect Lease Drenthe aan het juiste adres.
Onze voorraad bestaat uit jonge occasions met gegarandeerde lage kilometerstanden.
Financial Lease is voor ondernemers zeer interessant en kent veel voordelen.
Zo wordt het aanschaffen van een auto met behulp van Financial Lease door de belastingdienste gezien als een investering in de onderneming. Hierdoor profiteer je direct van veel fiscaal voordeel zoals afschrijving, investeringsaftrek en btw- teruggaaf.
Tevens heb je bij Financial Lease geen kilometerbeperking, voor de verzekering behoud van schadevrije jaren, inruil tijdens de looptijd is mogelijk en het contract is boetevrij in te lossen.
- Enige leasevorm waarbij je profiteert van fiscale voordelen
- Behoud van liquiditeit binnen de onderneming
- Bepaal zelf de looptijd van het contract en hoogte van de maandtermijn
- Boetevrij aflossen / inruil tussentijds mogelijk
- Ondernemer is direct economisch eigenaar van de auto
- Ook voor MKB, starters en zzp�ers, vaak zonder jaarcijfers
- zakelijk een BKR Codering? ook hiervoor hebben we in veel gevallen een oplossing.
Afleverpakket ?595,-
De auto word dan afgeleverd inclusief grote beurt, nieuwe APK, garantie tot 12 maanden mogelijk.
Direct een lease aanvraag indienen? ga dan naar www.perfectleasedrenthe.nl
Voor vragen of meer informatie kunt u bellen naar 0643465368 of mailen naar verkoop@perfectleasedrenthe.nl
We helpen u graag verder.
Voor een bezichtiging of proefrit bent u altijd welkom bel wel even voor vertrek om teleurstelling te voorkomen.
De koffie staat altijd klaar bij Perfect Lease Drenthe
We laten u graag zien waar een klein bedrijf groot in kan zijn!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.