Mazda CX-5 2.0 SkyActiv 160pk GT-M 4WD Leer|Camera|Bose|Trekhaak

€ 15.950,-

Bouwjaar 19-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.816 km
Deuren 5
Kenteken H-564-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv 160pk GT-M 4WD Leer|Camera|Bose|Trekhaak


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.816 km
Deuren 5
Kenteken H-564-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoRoden B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westeresch 17
Postcode 9301 ZW
Plaats Roden
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5029299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroden.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv 160pk GT-M 4WD Leer|Camera|Bose|Trekhaak


- Kenteken: H-564-VL
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 03-07-2024
- Tellerstand: 175816 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1350 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 184 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achteruitrij Camera
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless Entry
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Trekhaak

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Lichtmetalen velgen 18"
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Lane Assist
- Rij Assistentie Pakket
- Rijstrooksensor


Alle technologie in de Mazda CX-5 is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Harder, zachter, aan, uit, volgende track, nieuwe zender... alle audiofuncties zijn regelbaar via de audiobediening op het stuur. Ook

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie