Bouwjaar | 31-03-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 357.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-SP-JG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 357.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-SP-JG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Het Spoor B.V. |
Contactpersoon | Jannes Wolters |
Adres | Roald Amundsenstraat 24 |
Postcode | 7825 AT |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 555846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhetspoor.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 178 x 148 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Autobedrijf Het Spoor Emmen
Roald amundsenstraat 24
7825 AT EMMEN
Mobiel: 0031650502609
Telefoon: 0031591555846
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.