vorige 1 van 111 volgende

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TdV6 S-Nw distributie-dak-trekhaak-

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-01-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.430 km
Deuren 5
Kenteken NH-281-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TdV6 S-Nw distributie-dak-trekhaak-


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-01-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.430 km
Deuren 5
Kenteken NH-281-J Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 216 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 813 - € 874 per kwartaal

Deze Land Rover Range Rover Sport komt uit 2011, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-07-2013 en kostte toen € 120.779,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 155 kW (211 PK) en een cilinderinhoud van 2993 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 193 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,2 liter per 100 km en hij weegt 2480 kg. De APK is geldig tot 28-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 921,- per kwartaal.
*****
Laat u niets wijsmaken, deze Land Rover Range Rover Sport biedt alles wat u van een auto verlangt. Met een zescilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Land Rover over uitstekende prestaties. Niet alleen de stoelen, maar een compleet lederen interieur. Dat krijgt u er allemaal bij, inclusief het elektrisch bediende glazen panorama dak. Hoogstaande comfortfuncties zoals stoelverwarming, verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur maken deze auto tot een uitzonderlijke keuze. Die stevige wegligging? Dat heeft te maken met de luchtvering. Altijd de juiste druk, dus constante hoogte en geen last van hobbels. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
*****
Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie