Land Rover Range Rover 2.0 P400e Vogue 404pk 100% dealer | Mat | LED Matrix |

€ 69.900,- incl. BTW

Bouwjaar 28-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.932 km
Deuren 5
Kenteken Z-238-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover 2.0 P400e Vogue 404pk 100% dealer | Mat | LED Matrix |


€ 69.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.932 km
Deuren 5
Kenteken Z-238-LN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.554 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 3.210 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 470 - € 535 per kwartaal

| LED Matrix koplampen | Meridian Surround Souns audiosysteem | Panoramadak | Ambiance verlichting | Stoelventilatie | Stoelverwarming | Voorruitverwarming | Adaptive Cruise Control | Blind Spot | Virtual Cockpit | Infotainment systeem | Key-less | Lederen bekleding | Zwarte hemelbekleding | 360° Camerasysteem | Nieuw model | BTW auto | 2018 | 110.932 km | EUR 69.900 incl. BTW |

Range Rover 2.0 P400e Voque AUT-8 (404pk)

Rustig verplaatsen we ons door het stadsverkeer. Rustig en vooral in stilte aangezien de aandrijving volledig elektrisch gaat momenteel. Wie had dat tot voor kort gedacht? Een Range Rover met hybride techniek met óók nog de mogelijkheid tot volledig elektrisch rijden. Het is ongekend en aangenaam stil aan boord van 'Range'. Op de achtergrond hoor je hooguit het Meridian Surround Sound audiosysteem een nummer streamen vanaf je telefoon. Deze nieuwe generatie van de Range Rover is uiterst modern. Met een virtual cockpit en twee gigantische touchscreens boven elkaar blijven er nauwelijks conventionele bedieningsknoppen over. Dat vormt geen enkele belemmering want naast de moderne uitstraling is de techniek zeer intuïtief te bedienen en het werkt allemaal perfect. De hoge zit en dan ook nog in de voortreffelijke zetels maakt het rijden comfortabel.

Wanneer we even later de snelweg opdraaien vragen we wat meer vermogen waardoor de Ingenium turbomotor ontwaakt. Alleen deze 2.0 benzinemotor levert al 300pk en tezamen met de elektromotor komt het totaal uit op een vermogen van maar liefst 404 pk. Wanneer het nodig is accelereert je in de Range Rover vanuit stilstand naar 100 km/h in slechts 6,8 seconden. Het is het geheel van luchtvering gecombineerd met een adaptief onderstel en de 8-traps automatische transmissie die iedere rit jou de beste ervaring geeft. En dat gecombineerd met een uiterst efficiënt brandstofverbruik. Zeker wanneer je het accupakket middels de stekker oplaad kun je in met name stadsverkeer volledig elektrisch rijden.

Een Range Rover hoort uiteraard in de juiste trim. Dan bedoel ik naast de kleur en velgen samens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover | Groot, groter, grootst

De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?

Autotest | Range Rover Groot, groter, grootst

De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.

Plus

  • ruim
  • uiterst comfortabel
  • meer dan terreinwaardig

Min

  • hoofdsteunen te laag / gordels te laag
  • inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
  • onhandige constructie hoedenplank

Conclusie

De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.

Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.

Deel deze advertentie