Land Rover Range Rover 2.0 P400e Vogue 404pk 100% dealer | Mat | LED Matrix |
€ 69.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.932 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-238-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.932 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-238-LN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.554 kg
Laadvermogen: 656 kg
GVW: 3.210 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 470 - € 535 per kwartaal
| LED Matrix koplampen | Meridian Surround Souns audiosysteem | Panoramadak | Ambiance verlichting | Stoelventilatie | Stoelverwarming | Voorruitverwarming | Adaptive Cruise Control | Blind Spot | Virtual Cockpit | Infotainment systeem | Key-less | Lederen bekleding | Zwarte hemelbekleding | 360° Camerasysteem | Nieuw model | BTW auto | 2018 | 110.932 km | EUR 69.900 incl. BTW |
Range Rover 2.0 P400e Voque AUT-8 (404pk)
Rustig verplaatsen we ons door het stadsverkeer. Rustig en vooral in stilte aangezien de aandrijving volledig elektrisch gaat momenteel. Wie had dat tot voor kort gedacht? Een Range Rover met hybride techniek met óók nog de mogelijkheid tot volledig elektrisch rijden. Het is ongekend en aangenaam stil aan boord van 'Range'. Op de achtergrond hoor je hooguit het Meridian Surround Sound audiosysteem een nummer streamen vanaf je telefoon. Deze nieuwe generatie van de Range Rover is uiterst modern. Met een virtual cockpit en twee gigantische touchscreens boven elkaar blijven er nauwelijks conventionele bedieningsknoppen over. Dat vormt geen enkele belemmering want naast de moderne uitstraling is de techniek zeer intuïtief te bedienen en het werkt allemaal perfect. De hoge zit en dan ook nog in de voortreffelijke zetels maakt het rijden comfortabel.
Wanneer we even later de snelweg opdraaien vragen we wat meer vermogen waardoor de Ingenium turbomotor ontwaakt. Alleen deze 2.0 benzinemotor levert al 300pk en tezamen met de elektromotor komt het totaal uit op een vermogen van maar liefst 404 pk. Wanneer het nodig is accelereert je in de Range Rover vanuit stilstand naar 100 km/h in slechts 6,8 seconden. Het is het geheel van luchtvering gecombineerd met een adaptief onderstel en de 8-traps automatische transmissie die iedere rit jou de beste ervaring geeft. En dat gecombineerd met een uiterst efficiënt brandstofverbruik. Zeker wanneer je het accupakket middels de stekker oplaad kun je in met name stadsverkeer volledig elektrisch rijden.
Een Range Rover hoort uiteraard in de juiste trim. Dan bedoel ik naast de kleur en velgen samens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.