Land Rover Defender 130 S Crew Cab | Stoelverwarming |

€ 34.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.237 km
Deuren 4
Kenteken 3-VJH-60
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 130 S Crew Cab | Stoelverwarming |


€ 34.990,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 203.237 km
Deuren 4
Kenteken 3-VJH-60
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Caspers Collectie
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burg. J.G. Legroweg 108
Postcode 9761 TD
Plaats Eelde
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 3080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.caspe.rs
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Stoere Defender 130 met softtop op grijs kenteken. Keurig onderhouden

Land Rover Defender 130" S Crew Cab | Stoelverwarming |


- Kenteken: 3-VJH-60
- Merk: Land Rover
- Model: Defender
- APK tot: 02-03-2024
- Tellerstand: 203237 KM
- Carrosserievorm: Pick-up
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld 6-versnellingen
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2402 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1990 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Exterieur

- Afwijkende dakkleur
- Centrale deurvergrendeling en elektrische ramen
- Metaalkleur
- Trekhaak

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler

Interieur

- Airco
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stoffen bekleding
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
- Voorstoelen verwarmd en voorruitverwarming

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Differentieel blokkering


De beschrijving voor deze auto volgt z.s.m.

Uiteraard mag je altijd contact met ons op nemen, voor meer informatie of vragen over deze Land Rover.

Meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.

Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000

Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!

De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl

www.caspe.rs

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie