Bouwjaar | 02-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TV-ZG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.342 cc |
Vermogen | 181 kW (247 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.426 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-TV-ZG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.342 cc |
Vermogen | 181 kW (247 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mark Tjeerdsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramwijk NZ 46 |
Postcode | 7831 GD |
Plaats | Nieuw Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marktjeerdsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2007 - aug 2009
Technische informatie
Koppel: 307 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 189 x 181 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.886 kg
Laadvermogen: 664 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 258 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,2 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Rijdt en schakelt goed! Paar kleine bijgewerkte plekjes op door lakstift.. Verder nette auto!
= Bedrijfsinformatie =
Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sorento | Veel voor weinig
De verkoop van grote SUV's is sterk afgenomen. Dat is niet omdat er geen behoefte aan zeer ruime en praktische auto's is. Het probleem is dat de prijs te hoog is. Kia belooft daar nu iets aan te doen met de vierde generatie van de Sorento.
De 4e generatie van de Kia Sorento overtuigt met een lage aanschafprijs en een lage prijs per kilometer. De Sorento is ruim, comfort en rijk uitgerust maar geeft geen groots of onoverwinnelijk gevoel.
Plus
- zeer ruim
- vlotte, stille en relatief zuinige hybride-aandrijving
- scherpe prijs
Min
- bombastisch en vermoeiend geluid Bose audio
- semi-zelfrijdende functies niet van laatste generatie
- on-Europese vormgeving
Conclusie
Hoe maakt Kia een grote SUV aantrekkelijk? Om het heel simpel te zeggen: Kia biedt veel voor weinig. De Sorento heeft royale afmetingen en is een maatje groter dan de meeste andere auto's van deze prijs. Het is merkbaar waar Kia heeft bezuinigd, maar nooit zijn dit bezwaarlijke zaken. Zo zijn de materialen in het interieur net even minder weelderig dan bij de premium merken, maar is de uitrusting alsnog rijk en modern.
De rijeigenschappen scoren een ruime voldoende, maar verwacht niet het onoverwinnelijke gevoel of de terreinwaardigheid van duurdere SUV's. De prestaties van de hybride aandrijflijn zijn prima, maar opnieuw blijven de macht of het onoverwinnelijke gevoel uit dat de duurdere concurrenten wel leveren. De Sorento overtuigt uitendelijk met heel veel rust, ruimte en een gunstige prijs per kilometer.