Bouwjaar | 29-07-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.071 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-547-PG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 8.071 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-547-PG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vieto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 40 |
Postcode | 7921 JJ |
Plaats | Zuidwolde Dr |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)528 - 374183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vieto.nl/occasions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Techniek en design helemaal van nu. Kilometerstand van gisteren. Deze bijna-nieuwe Jeep Renegade heeft z'n nestveren afgeschud en is klaar om te vliegen. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 8071 Naar de pomp of aan de lader? Doe maar allebei. Deze Jeep Renegade is voorzien van zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor. Ideale combi! Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. Verder is de Jeep uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van DAB ontvangst, regensensor en lederen versnellingspook.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor aflevering of garantie. de prijs is inclusief!
Heeft u interesse in deze mooie Jeep? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.