Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-873-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-873-X Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dolfsma |
Contactpersoon | Raymond Dolfsma |
Adres | Dijkhuizen 95 |
Postcode | 7961 AH |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagedolfsma.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie
Deze Jeep Renegade komt uit 2017, werd geleverd van 01-04-2015 tot 31-12-2016 en kostte toen € 32.435,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2017 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1368 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 181 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1295 kg. De APK is geldig tot 28-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
*****
Laat u niets wijsmaken, deze Jeep Renegade biedt alles wat u van een auto verlangt. Het elektrisch bediende panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en frisse lucht in het interieur. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
*****
In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Bijzonder prettige optie is de keyless entry. De sensor herkent uw aanwezigheid en de auto gaat van het slot. Allicht is er in deze auto ook airconditioning. U bent in deze Jeep ook voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
*****
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
*****
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.