Jeep Renegade 1.0t Longitude

€ 19.950,-

Bouwjaar 12-07-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.837 km
Deuren 5
Kenteken ZP-911-K Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.837 km
Deuren 5
Kenteken ZP-911-K Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Vieto B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 40
Postcode 7921 JJ
Plaats Zuidwolde Dr
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 374183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vieto.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

U zoekt een betrouwbare auto met uitstekende rijkwaliteiten? Dan is deze Jeep Renegade een geweldige keuze! De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Het navigatiesysteem en het audiosysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! En deze auto heeft ook automatisch dimmende spiegels en lederen stuur als standaard uitrusting.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Jeep Renegade samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Jeep. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. U bent mede dankzij Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor aflevering of garantie. de prijs is inclusief!

Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie