Jeep Grand Cherokee 5.2i V8 Limited
€ 7.950,-
Bouwjaar | 08-01-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-JL-04 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.216 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-1998 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SR-JL-04 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.216 cc |
Vermogen | 156 kW (212 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erwin Mol Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Vaart nz 46 |
Postcode | 7887 EE |
Plaats | Erica |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50592885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erwinmol-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/70 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 176 x 165 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.815 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.435 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 380 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 16,5 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik in de stad: 23 l/100km (1 op 4,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Nu Tekoop!
Wat een machine, en wat een geluid! Deze Jeep Grand cherokee met een 5.2 v8 is helemaal klaargemaakt om offroad mee te gaan. Werkelijk overal is aan gedacht!
Achterdiff vastgelast
Lier voor & achter
Rolkooi
Kuipstoelen met gordels
Alle elektronica omhoog gebracht
Verhoogd
Dikke Mudzilla wielen
Compressor ingebouwd.
Etc..
Deze Jeep is voor de echte offroad ervaring, met eigen kenteken en werkende verlichting. Instappen en de blubber in, de brullende v8 tovert een dikke glimlach op je gezicht.
Voor meer informatie kunt u het beste contact opnemen, de vraagprijs voor deze Jeep is €7950,- marge. Beperkte inruil is mogelijk.
Tel. Nul zes 50 59 28 85
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Grand Cherokee | Verstandshuwelijk
De Grand Cherokee is het topmodel van Jeep. Tot nu toe richtte het Amerikaanse merk zich daarmee vooral op de Amerikaanse markt. Ieder exemplaar dat buiten de thuismarkt kon worden verkocht was mooi meegenomen, maar geen prioriteit. De geheel nieuwe Grand Cherokee brengt daar verandering in! Al vanaf het basisontwerp is dit keer rekening gehouden met zowel de Amerikaanse als de Europese markt. Maakt dat de Grand Cherokee tot een compromis of tot een dubbel zo goede auto?
Om de Grand Cherokee aantrekkelijk te maken voor de wereldmarkt heeft dit topmodel van Jeep een half Amerikaanse en half Europese aankleding plus hybride aandrijving. Het resultaat is (kunst)matig.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- groots en machtig gevoel
- comfortabel
Min
- zeer hoog verbruik, ondanks hybride
- mist de verfijning van andere grote SUV's
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Combineert de half Amerikaanse half Europese Jeep Grand Cherokee het beste van twee werelden of is het een compromis? Afgaande op het uiterlijk en de uitrusting is dit Amerikaanse icoon meer dan voorheen gericht op de rest van de wereld.
De rijeigenschappen zijn altijd een compromis geweest, want de Grand Cherokee is veel meer dan een SUV. Dit is een echte terreinwagen die zich leent voor serieus terreinrijden en daartoe moeten aanpassingen aan het onderstel worden gemaakt.
Om de Grand Cherokee betaalbaar te houden is in Europa gekozen voor plug-inhybride aandrijving. Die aandrijflijn is echter een maatje te klein voor deze grote terreinwagen. Daarom zijn de prestaties alleen goed wanneer de Grand Cherokee echt geprovoceerd wordt en is het verbruik zeer hoog.
Concluderend is de Jeep Grand Cherokee daarom een verstandshuwelijk. Op papier vullen de twee partijen elkaar perfect aan, maar de liefde ontbreekt.