Bouwjaar | 18-09-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.748 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-NG-VX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.748 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 41-NG-VX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.495 cc |
Vermogen | 144 kW (196 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4766 x 1789 x 1430 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,28 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,96 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,58 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
189.000 KM Loopt en rijdt goed Nederlands geleverd met Nationale Auto Pas ( = KM Garantie )
Lichte gebruikssporen
Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar X-TYPE | Stoeipoes
Wie zou er niet in een Jaguar willen rijden? Voor velen is dat een kinderdroom en voor een enkeling komt de tijd dat hij/zij het zich daadwerkelijk zou kunnen veroorloven. Maar dat deel van het publiek dat de auto kan betalen, kiest uiteindelijk toch een andere auto omdat het imago van Jaguar te oubollig is. Dat is precies waar Jaguar met de X-TYPE een einde aan wil maken. Met de X-TYPE richt het merk zich op jonge succesvolle zakenmensen die chique, sportief en vooral exclusief voor de dag willen komen. Zeker de hier gereden 2,5-liter zescilinder rekent af met alle vooroordelen.
Met de X-TYPE bereikt Jaguar een grotere en bovendien jongere groep kopers. De X-TYPE overtuigt met de chique uitstraling en uitstekende rijeigenschappen. Ook met vierwielaandrijving.
Plus
- nobele afkomst/chique imago
- fijne motor
- uitstekende wegligging
Min
- fors brandstofverbruik
- minder solide gevoel
- te lichte besturing op hoge snelheid
Conclusie
Met de X-TYPE heeft Jaguar precies de auto neergezet die een gefortuneerde, maar duidelijk jongere, doelgroep zoekt dan Jaguar tot voorheen kon bedienen. Zeker deze Sport-variant is een plezier om in te rijden. Dankzij een aangepast onderstel en permanente vierwielaandrijving doet de X-TYPE Sport zijn naam eer aan. Daarbij is de motor in staat spannende prestaties te leveren zonder ooit de goede manieren uit het oog te verliezen.
De vormgeving tenslotte is dankzij de van de XJ afgeleide scherpe neus en de vloeiende lijn van de S-TYPE, precies de juiste mengvorm van Jaguar-elegantie die bij deze speelse raskat past.