Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh | Luchtvering | Panoramadak | Meridian Sound| Digitaal Dashboard | Dodehoekdetectie | Parkeercamera | Stoelverwarming |

€ 29.945,- incl. BTW

Bouwjaar 22-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 118.042 km
Deuren 5
Kenteken TP-507-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh | Luchtvering | Panoramadak | Meridian Sound| Digitaal Dashboard | Dodehoekdetectie | Parkeercamera | Stoelverwarming |


€ 29.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 118.042 km
Deuren 5
Kenteken TP-507-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Albatrosstraat 8
Postcode 7821 AM
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 650640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2023

Technische informatie
Koppel: 696 Nm

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 190 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: 7 kW
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK 
Wensink App

Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Jaguar I-PACE op te laden. Nooit meer naar de pomp! De elektromotor opladen en rijden maar! De leren bekleding is niet alleen mooi om te zien, maar zorgt ook voor comfort en een rijke uitstraling. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Ook de passagiers achterin ervaren het ultieme comfort, dankzij de verwarmde achterbank. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en elektrisch bediende ramen.

Met de hulp van vier camera's, biedt de 360 graden camera op deze auto een panoramisch zicht, wat bijzonder nuttig is bij het parkeren en manoeuvreren. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Jaguar I-PACE zonder problemen op z'n plaats. U bent in deze Jaguar ook voorzien van navigatiesysteem, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en lederen stuur.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie en autonoom remsysteem.

Misschien wilt u eerst een afspraak maken om te beleven waarom elektrisch rijden de toekomst heeft. Natuurlijk! Neem contact op en maak een proefrit!

Wij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jaguar I-PACE | De beste Jaguar

Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.

Autotest | Jaguar I-PACE De beste Jaguar

De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Plus

  • subliem weggedrag
  • verpletterend snel, nul uitstoot
  • in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor

Min

  • belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
  • traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
  • navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten

Conclusie

Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.

Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Deel deze advertentie