Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh '18 LED Leder Clima Pano Inruil mogelijk

€ 32.949,- incl. BTW

Bouwjaar 14-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.514 km
Deuren 5
Kenteken XF-311-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Jaguar I-Pace EV400 HSE 90 kWh '18 LED Leder Clima Pano Inruil mogelijk


€ 32.949,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.514 km
Deuren 5
Kenteken XF-311-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Prins
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Haarstraat 14
Postcode 7927 TC
Plaats Alteveer
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 362404 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.prinsautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 201 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg

Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 5 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,148936170213 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Mooie Nette goed rijdende Jaguar I-PACE.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is altijd mogelijk.

Whatsapp nummer: 06-83537094

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jaguar I-PACE | De beste Jaguar

Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.

Autotest | Jaguar I-PACE De beste Jaguar

De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Plus

  • subliem weggedrag
  • verpletterend snel, nul uitstoot
  • in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor

Min

  • belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
  • traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
  • navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten

Conclusie

Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.

Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Deel deze advertentie