Jaguar I-Pace EV400 First Edition 90 kWh Meridian Sound, 360 camera, Vol leer, Stuur- Stoelverwarming, Panoramadak

€ 27.500,-

Bouwjaar 27-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.899 km
Deuren 5
Kenteken XG-666-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Jaguar I-Pace EV400 First Edition 90 kWh Meridian Sound, 360 camera, Vol leer, Stuur- Stoelverwarming, Panoramadak


€ 27.500,-

Algemeen

Bouwjaar 27-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.899 km
Deuren 5
Kenteken XG-666-K Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Totalbility B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenkamp 13
Postcode 9461 VC
Plaats Gieten
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.totalbility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 696 Nm

Aandrijving
Actieradius: 470 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 90 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 12 uur en 19 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 21,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 25:00
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:05
Bruikbare accucapaciteit: 85.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 353 km
Ingeschat verbruik: 23.76 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 349 km
Actieradius praktijk winter: 301 km
Verbruik praktijk zomer: 26.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.29 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 242 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 540 km

Let op: Deze auto wordt verkocht in opdracht van een particuliere klant. Het is niet mogelijk deze auto aan te schaffen met BOVAG garantie.

Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Jaguar I-PACE kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. Eindelijk elektrisch rijden? Deze auto is voorzien van een elektromotor. Dus stil, schoon én snel! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Onderweg heeft u extra veel te zien dankzij het glazen panoramadak. De koplampen met matrix LED-verlichting geven daglichtkwaliteit zonder tegenliggers te hinderen. In deze Jaguar profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.

Dankzij de 360 graden camera op de auto, wordt manoeuvreren in smalle straatjes ineens veel eenvoudiger. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. De electronic climate control zorgt voor e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jaguar I-PACE | De beste Jaguar

Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.

Autotest | Jaguar I-PACE De beste Jaguar

De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Plus

  • subliem weggedrag
  • verpletterend snel, nul uitstoot
  • in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor

Min

  • belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
  • traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
  • navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten

Conclusie

Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.

Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.

Deel deze advertentie