Bouwjaar | 14-03-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-016-BK Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-016-BK Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Dorenbos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeind 26 |
Postcode | 9331 CB |
Plaats | Norg |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 614000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43067810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dorenbosbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - dec. 2013
Technische informatie
Koppel: 167 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 179 x 140 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.700 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
De HYUNDAI VELOSTER is een bijzondere coupe met een extra deur aan de passagierszijde. Dit exemplaar ziet er keurig uit en is voorzien van o.a. een achteruitrijcamera en parkeersensoren. Hij staat op all-season-banden, dus zonder wisselen klaar voor alle jaargetijden.
Bij verkoop leveren we deze auto full-service aan u af.(afleveringsbeurt, wat betekent de beurt waar de auto aan toe is, indien nodig een APK, en inclusief 12 maanden BOVAG garantie). Vertrouwd dus en met de extra bijkomende service van Autobedrijf Dorenbos.
= Bedrijfsinformatie =
Als u op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte betrouwbare auto, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij hebben gemiddeld zo'n 50 jonge occasions op voorraad van allerlei merken Heeft u interesse in deze occasion? Bel of app met J Dorenbos, 06-43067810 .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Veloster | Vlieg er eens uit
Veel mensen willen een coupé. Slechts weinigen kopen daadwerkelijk een coupé. Dat komt omdat zo'n bijzondere auto duur is en weinig ruimte biedt voor het gezin. Maar nu introduceert Hyundai de Veloster. Ondanks een spannend lijnenspel zou deze coupé praktisch en betaalbaar zijn. Autozine vloog er op af en stapte als eerste in deze frisse nieuwkomer.
Een originele coupe met een lage prijs: de Hyundai Veloster is een exclusieve auto voor een groot publiek. Rijdt als een heel gewone auto, ziet er wel spannend uit.
Plus
- gedurfde vormgeving
- praktisch
- zuinig
Min
- matig zicht in binnenspiegel
- matige hoofd- en beenruimte achterin
- ziet er spannender uit dan het is
Conclusie
Hyundai hanteert sinds enige tijd de slogan New thinking, new possibilities en de Veloster is de meest aansprekende invulling daarvan. De Hyundai Veloster is een ronduit gedurfd vormgegeven coupé met een al even gedurfd karakter. Het doel was namelijk niet om de meest sportieve coupé aan te bieden, daarvoor heeft het merk de Genesis al in het programma. In plaats daarvan was het doel om een spannend uiterlijk te koppelen aan de lage prijs en de praktische mogelijkheden van de gewone gezinsauto's van Hyundai.
In die opzet is het merk grotendeels geslaagd. Een aantal nadelen van de coupé zijn echter onmogelijk op te lossen. Ook de Veloster is onoverzichtelijk en de ruimte achterin is matig. Dankzij de originele, extra zijdeur is de toegankelijkheid wel beter dan bij andere coupés. Gezien de prijs is de uitrusting prima verzorgd. Ondanks het veelbelovende uiterlijk, rijdt de Veloster als een gewone, vertrouwde gezinsauto.