Bouwjaar | 14-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-336-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 19.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.747 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-336-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dolfsma |
Contactpersoon | Raymond Dolfsma |
Adres | Dijkhuizen 95 |
Postcode | 7961 AH |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagedolfsma.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Accu: 2 kWh
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 84 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie
Deze Hyundai IONIQ komt uit 2019, werd geleverd van 01-10-2018 tot 30-06-2020 en kostte toen € 31.577,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1580 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 1336 kg. De APK is geldig tot 14-02-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
*****
Met slimme techniek, een grote mate van degelijkheid en veel aandacht voor ruimte en comfort hebben de Koreaanse automerken in Europa een zeer goede reputatie verworven. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
*****
'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! De sensoren van de achteropkomend verkeer waarsc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.