Bouwjaar | 15-03-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-FG-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 22-FG-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Priester Tourcaravans en Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 242LDS |
Postcode | 7891 GR |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53205209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.depriesterklazienaveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 142 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3495 x 1495 x 1580 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 822 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 922 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
STERK IN ELK MERK VAN € 500,- T/M € 5000,-
DE PRIESTER KLAZIENAVEEN
INDUSTRIESTRAAT 100
7891 GV KLAZIENAVEEN
0591-393411 OF 0653205209
OPENINGSTIJDEN
MAANDAG 9.00 TOT 16.30
DINSDAG 9.00 TOT 16.30
WOENSDAG 9.00 TOT 16.30
DONDERDAG 9.00 TOT 16.30
VRIJDAG 9.00 TOT 16.30
ZATERDAG 9.00 TOT 13.00
CARGO EXPORT PARTNER
* EXPORT DOCUMENTEN
* EXPORT VERZEKERING ( GROENE KAART )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.