Bouwjaar | 06-10-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.435 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | J-685-VP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.435 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | J-685-VP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPieper B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Data 36 |
Postcode | 7741 MG |
Plaats | Coevorden |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)524 - 513881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopieper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.520 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Standaard afleverpakket van Auto Pieper BV omvat de volgende zaken: +Tenaamstellingskosten +Controle vloeistoffen en verlichting +Wassen exterieur en stofzuigen interieur +Gecontroleerde kilometerstand Full services Pakket van Auto pieper BV omvat de volgende zaken: +6,12,18,of 24 maand garantie +Onderhoud en APK +Autopoetsen en interieur reinigen +Mobiliteitsgarantie 12 maand +leges en tenaamstellingskosten +gecontroleerde kilometerstand +Volle tank brandstof Kosten van dit pakket € 495,- Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en Auto Pieper BV kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie. Voor vragen en/of meer informatie over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact met ons opnemen via 0524-513881. LET OP, NU MET VAKANTIE VOORDEEL.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht
Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.
Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.
Plus
- Zeer zuinig
- Volop rijplezier
- Spannende vormgeving
Min
- Onoverzichtelijk
- Weinig hoofdruimte
- Hard/goedkoop plastic in interieur
Conclusie
De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.
Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.
Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.