Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA Sport '13 Clima Cruise Inruil mogelijk

€ 10.949,-

Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.737 km
Deuren 3
Kenteken 98-ZVP-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA Sport '13 Clima Cruise Inruil mogelijk


€ 10.949,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.737 km
Deuren 3
Kenteken 98-ZVP-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Prins
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Haarstraat 14
Postcode 7927 TC
Plaats Alteveer
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 362404 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.prinsautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 174 x 140 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 401 kg
GVW: 1.520 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Nette goed rijdende Honda CR-Z met nog maar 93 duizend kilometers.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is altijd mogelijk.

Whatsapp nummer: 06-83537094

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht

Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.

Autotest | Honda CR-Z Voortschrijdend inzicht

Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.

Plus

  • Zeer zuinig
  • Volop rijplezier
  • Spannende vormgeving

Min

  • Onoverzichtelijk
  • Weinig hoofdruimte
  • Hard/goedkoop plastic in interieur

Conclusie

De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.

Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.

Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.

Deel deze advertentie