Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.636 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-143-KP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 29.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.636 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | J-143-KP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Okken Gieten |
Contactpersoon | Rick Kelly |
Adres | Oelenboom 8 |
Postcode | 9461 VA |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 261225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfokken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 192 x 168 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.555 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
CO2-uitstoot: 176 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Huisgarantie Okken 6 maanden: Bij Autobedrijf Okken streven wij naar beste service en kwaliteit. Daarom leveren wij deze occasion standaard met ons Autobedrijf Okken Huisgarantie pakket. Dit bestaat uit: - 6 maanden Autobedrijf Okken Huisgarantie - Onderhoudsbeurt volgens schema - Minimaal 1 jaar APK - Gepoetst van binnen en buiten - Vrijwaren inruil auto - Tenaamstelling auto Optioneel 12 maanden BOVAG garantie: - BOVAG garantie ( €695,- extra ) - 12 maanden BOVAG garantie - Onderhoudsbeurt volgens schema - Minimaal 1 jaar APK - Gepoetst van binnen en buiten - Halve tank brandstof - Vrijwaren inruil auto - Tenaamstelling auto Ben u geïnteresseerd in deze occasion, of heeft u vragen. Neem dan contact met ons op via. Email: Verkoop@autobedrijfokken.nl TEL: 0592-261225 ( Keuze 2 ) Whatsapp: 06-30800675
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.