Ford S-MAX 2.0-16V Ecc Cruise Control Trekhaak Goed Onderhouden Rijklaarprijs Inruil Mogelijk

€ 4.448,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-01-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.883 km
Deuren 5
Kenteken 96-ZF-XL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Ford S-MAX 2.0-16V Ecc Cruise Control Trekhaak Goed Onderhouden Rijklaarprijs Inruil Mogelijk


€ 4.448,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.883 km
Deuren 5
Kenteken 96-ZF-XL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoge Emmen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacob le Mairestraat 231
Postcode 7825 XE
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoge.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2006 - jun 2009
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Leaseprijs: € 124 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.

U hebt meer dan genoeg bewegingsvrijheid in deze goed onderhouden Ford S-Max. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, zwarte hemelbekleding, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Het luxeniveau in deze Ford is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Ook is de Ford uitgerust met: lederen stuur en versnellingspook, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De auto is voorzien van een distributieketting! De onderhoudshistorie is aanwezig, zie foto's. De auto geleverd met een nieuwe APK! Dit is een RIJKLARE MEENEEMPRIJS, de fullserviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie is 5750 euro. U rijdt deze auto vanaf 144 euro per maand.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

AANSTAANDE ZONDAG KOOPZONDAG!!! WE ZIJN GEOPEND VAN 12:00 UUR TOT 16:00 UUR!!

Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:

Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie