Bouwjaar | 06-08-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-RR-RD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 323.232 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-RR-RD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Baksi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Warmeerweg 32 |
Postcode | 7815 HH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27906116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandelbaksi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 181 x 146 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 2.235 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
Deze Ford Mondeo Wagon komt uit 2005, werd geleverd van 01-05-2005 tot 31-01-2006 en kostte toen € 38.705,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2005 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 196 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 1495 kg. De APK is geldig tot 28-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 567,75 per kwartaal.
Te koop aangeboden, Goed rijdende
- Ford Mondeo 2.0 TDCI
- Bouwjaar 2005
- Automaat
- Stoelverwarming
- Elektrische ramen, Elektrische spiegels
- Climate Control
- Cruise Control
- Schuifkantel dak
- Origineel 323.000 Km NAP
- Half leder half stof
Zo ingeruild zo weg
Gebruikers sporen aanwezig
Rijd en schakelt verder goed!
ADRES EN OPENINGSTIJDEN. 08.00 tot 18.00 na werktijden op afspraak ook in de avond en zondags
Een video van deze auto is op aanvraag per WhatsApp verkrijgbaar
Heeft u een inruilauto? Alle inruil is mogelijk!
Stuur uw inruilverzoek via marktplaats CHAT, e-mail of WhatsApp
Autohandel Baksi
Warmeerweg 32 Emmen 7815HH
tel. nr. 0652046994
0627906116
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.