Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.821 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-NP-KZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.821 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-NP-KZ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Drijber Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parmentierstraat 21 |
Postcode | 7903 TN |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51385133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | drijberautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford Mondeo Wagon 1.8-16V First Edition
- Kenteken: 36-NP-KZ
- Merk: Ford
- Model: Mondeo Wagon
- Tellerstand: 263821 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CHBA
- Vermogen: 93 kW / 127pk
- Ledig gewicht: 1334 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Verwarmde voorruit
Infotainment
- Easy Sound System 6000
Interieur
- Airco met elektronische regeling
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
Overige
- Airbag
- Airconditioning
- Alarm
- Alarm klasse 1
- Anti Blokkeer Systeem
- Climate Control
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Mistlampen
- Startonderbreker
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2003 - feb 2004
Modelcode: CD132
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 59 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
GVW: 2.065 kg
Afmetingen (LxBxH): 493 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 275 cm
Milieu
CO2-uitstoot: 186 kg
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Infotainment
- Easy sound system 6000
Interieur
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) side voor
- Alarm klasse 1(startblokkering)
voor info bellen :06-51385133
www.drijberautos.nl
info@drijberautos.nl
Drijberautos
Parmentierstraat 19
7903 TN Hoogeveen
Mobiel: 06-51385133
Fax: 0528-232063
E-mail: info@drijberautos.nl
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 9.00 uur t/m 17.30 uur
Zaterdag: 9.00 uur t/m 15.00 uur
of volgens afspraak.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar cont
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.