Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.393 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TJS-42 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 3.600,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.393 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TJS-42 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.C.C. Export Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31c 1 |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25030279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pcc-exportcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.029 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ne ocupam de hartii de export, atat rmorca , fie placi cu asigurare . Remorca hartie de export € 20.- cu asigurare € 150.-
Dbamy o dokumenty eksportowe zarowno przyczepy jak i tablice zubezpiecxeniem. Przycz epa eksportowa pieprowa € 20,- zubezpieczeniem € 150,-
We take care of export papiers both trailer or plates with incurance export paper trailer € 20.- With insurance € 150.-
Wir kummern uns um die autfuhrpapiere sowohl anhanger als auuch kennzeichen mit versicherung aufuhrpapier fur anhanger € 20. mit versicherung € 150.-
Wenn sie fragen haben konnen sie uns anrufen +31625030279
Jesli masz jakies +31625030279
Daca aveti intrebari ne puteti suna +31625030279
WANNEER ER GEEN NAP LOGO BIJ DE ADVERTENTIE STAAT KUNNEN WE DE KM STAND NIET GARANDEREN U EIGEN
IF THERE IS NO NAP LOGO IN THE ADVERTISEMENT , WE CANNOT GUARANTEE THE MILEAGE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.