Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Airco | LED | Cruise control | Navigatie | Apple Carplay Android auto | Isofix | NAP |

€ 13.795,- incl. BTW

Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 90.463 km
Deuren 5
Kenteken J-461-KZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Airco | LED | Cruise control | Navigatie | Apple Carplay Android auto | Isofix | NAP |


€ 13.795,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 90.463 km
Deuren 5
Kenteken J-461-KZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Menges & de Vries Automotive
Contactpersoon Stefan Menges
Adres Phileas Foggstraat 90A
Postcode 7825 AM
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mengesendevries.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2020 - jan 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 91 kW (124 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 568 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Bij deze occasion zijn 2 originele sleutels aanwezig. Tegen meerprijs is deze auto af te leveren inclusief nieuwe APK, onderhoudsbeurt ( als nodig ) en 12 maanden BOVAG garantie. Meerprijs € 1195,-

Compact van buiten. Ruim van binnen. Deze Ford Fiesta verpakt de eigenschappen van een grote auto in een handzame hatchback. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 15 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter.

Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audiosysteem en het navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbedien

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie