Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 126PK Titanium

€ 9.950,-

Bouwjaar 03-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.920 km
Deuren 5
Kenteken SV-972-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost 126PK Titanium


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.920 km
Deuren 5
Kenteken SV-972-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kraeima Scheper
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Romhof 14
Postcode 9411 SC
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kensautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2014 - jan 2018
Modelcode: B515

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 177 x 164 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 665 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Ford heeft als motto 'Go Further?. En dan bedoelen ze niet alleen in kilometers, maar ook in prestaties, techniek en vorm wil Ford vooroplopen. Een krachtige driecilinder benzinemotor en een prettige handgeschakelde vijfversnellingsbak zorgen voor de aandrijving van deze stoere Ford. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Ford EcoSport is voorzien van verwarmbare voorstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Switchen van radiozender of het geluid dempen - het gaat gemakkelijk en veilig dankzij de audiobediening op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. In de regen hoeft u niet langer zelf de ruitenwissers in te schakelen. De regensensor zorgt ervoor dat de ruitenwissers altijd op de juiste snelheid werken. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Natuurlijk behoren verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

In de Ford EcoSport heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.

We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie