Bouwjaar | 05-02-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 199.145 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-VT-SK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.868 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2001 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 199.145 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 12-VT-SK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.868 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodeals Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 190A |
Postcode | 7891 GM |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11923091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodealsemmen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 1996 - 2004
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 22,3 s
Topsnelheid: 138 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Breedte: 181 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.325 kg
Laadvermogen: 880 kg
GVW: 2.205 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 662 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
Fijnstofuitstoot: 58 mg/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard aflevering
- Nieuwe APK
!! ALLEEN GEOPEND OP AFSPRAAK!!
Wij zijn beschikbaar van maandag tot zaterdag, tussen 09:00 en 17:00. Om teleurstelling te voorkomen vragen wij u om een afspraak in te plannen voor een bezichtiging of proefrit. Als erkend RDW bedrijf kunnen wij uw auto op naam zetten.
Inruil is natuurlijk altijd mogelijk. Vraag een van onze medewerkers voor een taxatie.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Scudo | Makkelijk scoren
Een makkelijke manier om geld te besparen en het milieu te ontzien is om elektrisch te gaan rijden. Bovendien is het een manier om goede sier te maken bij klanten! Het aanbod van elektrisch aangedreven busjes groeit daarom snel. Nu Fiat een geheel nieuwe generatie van de Scudo introduceert, is die naast de conventionele motoren ook leverbaar met elektromotor.
De Fiat e-Scudo is een bus die dankzij elektrische aandrijving voordeliger en comfortabeler rijdt dan een standaard bus. Even ruim als de diesel-versie, maar iets minder laadgewicht.
Plus
- enorme vooruitgang t.o.v. dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
- Minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen, Opel en Peugeot
Conclusie
Fiat introduceert de geheel nieuwe Scudo en dat is... weinig opmerkelijk nieuws! Omdat Fiat deel uit maakt van de Stellantis groep, biedt de Italiaanse fabrikant exact dezelfde bus aan als andere merken van hetzelfde moederbedrijf. De onderlinge verschillen zijn minimaal en beperken zich tot de aankleding. De techniek is identiek.
Dat wil echter niet zeggen dat er iets mis is met de Fiat Scudo! Dit is qua ruimte en rijeigenschappen een prima bus. Dankzij de introductie van een elektrisch aangedreven versie is een grote sprong vooruit gemaakt in comfort en efficiency. Daarbij is elektrisch rijden een makkelijke manier om het groene imago van een bedrijf te verbeteren. Dus toen Fiat de kans schoon zag om met minimale investeringen een geheel nieuwe generatie Scudo te introduceren, greep het die kans. Makkelijk scoren toch?