Bouwjaar | 08-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.714 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 56-NHF-6 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.714 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 56-NHF-6 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Auto Douwes |
Contactpersoon | Bert Douwes |
Adres | A.H.G. Fokkerstraat 18-N |
Postcode | 9403 AP |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 342930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageautodouwes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.665 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Betreed de wereld van pure Italiaanse passie en prestaties met de Abarth Punto uit 2010!
Ontworpen met het oog op adrenaline en rijplezier, combineert deze compacte hatchback moeiteloos stijl, snelheid en wendbaarheid.
Onder de motorkap schuilt een krachtige 1.4-liter T-Jet turbomotor, opgevoerd door de specialisten van Abarth tot maar liefst 163 pk. Elke rit wordt een opwindend avontuur terwijl je de ultieme controle behoudt over de weg.
De Abarth Punto is gebouwd voor precisie, met een sportief afgestemd onderstel en een directe, responsieve besturing. Elke bocht wordt een genot, elke rechte lijn een sprint naar de finish.
Stap binnen in het cockpitgevoel van de Abarth Punto, waar hoogwaardige materialen en sportieve accenten samenkomen voor een opwindende rijervaring. Met zijn kenmerkende Abarth-styling straalt deze auto charisma en karakter uit op elke kilometer.
Als je op zoek bent naar een unieke combinatie van Italiaans design, sportieve prestaties en dagelijkse bruikbaarheid, dan is de Abarth Punto uit 2010 de perfecte keuze voor jou.
Mis deze kans niet om eigenaar te worden van een stukje Italiaanse autogeschiedenis. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit te plannen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.