Fiat Bravo 1.4 MultiAir Business NAVI/ECC/CRUISE

€ 4.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 201.027 km
Deuren 5
Kenteken 88-PTH-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Fiat Bravo 1.4 MultiAir Business NAVI/ECC/CRUISE


€ 4.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 201.027 km
Deuren 5
Kenteken 88-PTH-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Mark Tjeerdsma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramwijk NZ 46
Postcode 7831 GD
Plaats Nieuw Weerdinge
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.marktjeerdsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2010 - jan 2012

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo

Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.

Autotest | Fiat Bravo Bravo voor de Bravo

De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
  • handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem

Min

  • Blue & Me bepaald niet foutloos
  • onoverzichtelijk (vooral achter)

Conclusie

De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.

De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!

Deel deze advertentie