Bouwjaar | 03-06-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.592 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 72-LLH-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 8.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.592 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 72-LLH-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Dolfsma |
Contactpersoon | Raymond Dolfsma |
Adres | Dijkhuizen 95 |
Postcode | 7961 AH |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagedolfsma.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.355 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 450): Afleverpakket (3): Onderhoudsbeurt met nieuwe APK keuring. 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze Fiat 500 C komt uit 2010, werd geleverd van 01-01-2010 tot 31-07-2012 en kostte toen € 16.847,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1242 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,7 liter per 100 km en hij weegt 915 kg. De APK is geldig tot 21-12-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
*****
Een Italiaanse auto is altijd een prachtige mix van uitstekende rijkwaliteiten en een stijlvol uiterlijk. Dat is bij deze Fiat 500 C al niet anders. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De start-stop functie vermindert het brandstofverbruik door de motor uit te schakelen terwijl u stilstaat. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
*****
Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.
*****
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
*****
Wij werken graag op afspraak, altijd even bellen voor vertrek. De auto kan inmiddels verkocht zijn of gereserveerd. Wij hebben twee locaties waar we werken Dijkhuizen 95 (dorp) en Westerweiden 28. (industrieterrein).
*****
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
*****
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...