Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-ZH-HH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 2.799,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.424 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-ZH-HH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Oosting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pioniersweg 9 |
Postcode | 7826 TA |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 626838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-oosting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 145/80 R13
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 148 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 740 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 46 - € 51 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Daihatsu Cuore stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Daihatsu wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook getint glas, metallic lak en bumpers in carrosseriekleur zijn aan boord.
Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien.
In de Daihatsu Cuore heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Brake assist is uw redder in een noodsituatie. Bij een dreigend ongeval zorgt het systeem ervoor dat u sneller stilstaat.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Daihatsu Cuore. Bel of mail ons nu voor een afspraak. Welkom bij autobedrijf Oosting voor het kopen van een mooie en goede occasion bent u hier aan het goede adres,heeft u een leuke occasions op het oog vraag dan een van onze verkopers naar de mogelijkheden.Tevens ook voor inruil van uw huidige auto en /of garantie of een financiering kunt u bij ons terecht.
Lekker zuinig in gebruik en maandelijkse kosten.
www.autobedrijf-oosting.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!