Bouwjaar | 09-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.377 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-LPT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.377 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 06-LPT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Super |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdingerkanaal nz 48 |
Postcode | 7831 HD |
Plaats | Nieuw Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83562646 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-super.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.561 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Dacia Sandero komt uit 2010, werd geleverd van 01-09-2009 tot 30-04-2012 en kostte toen € 12.780,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,6 liter per 100 km en hij weegt 1070 kg. De APK is geldig tot 10-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Goed onderhouden Dacia Sandero.
Distributie vervangen bij 156534 km
= Bedrijfsinformatie =
Al onze aangeboden auto`s worden met nieuwe of zeer recente APK verkocht, tenzij anders aangegeven.
Niet altijd staan de auto`s al aflever klaar, wij streven erna om na verkoop van uw aangekochte auto deze binnen 10 werkdagen aan u af te leveren!
De prijs is inclusief aflever klaar maken.
Is de distributieriem aan vervanging toe? Ook deze vervangen wij kosteloos voor aflevering!
Al onze auto`s nagekeken zodat u veilig de weg op kan!
Indien het voertuig nog niet voorzien is van een trekhaak, kan dit tegen kleine meerprijs gedaan worden.
Heeft u andere wensen, horen wij het graag.
Alle inruil mogelijk!
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste even van te voren bellen.
WIJ DOEN GEEN EXPORT!
Voor meer informatie kunt u ons bellen, mailen, whatsappen of langskomen!
Wij kunnen 24/7 auto`s tenaamstellen en vrijwaren!
Proefrit is mogelijk.
Kom gerust langs, koffie/thee staat klaar.
Onze openingstijden:
Ma t/m vr: 8:00 tot 12:00 en 13:00 tot 17:00
Zaterdag: op afspraak
Buiten onze openingstijden is mogelijk op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.