Bouwjaar | 11-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.334 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-PRJ-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.334 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-PRJ-9 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mark Tjeerdsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramwijk NZ 46 |
Postcode | 7831 GD |
Plaats | Nieuw Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marktjeerdsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2010 - jan 2014
Technische informatie
Koppel: 148 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 214 - € 234 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Werkpaard op budget
Dacia heeft een duidelijk doel: auto's zo voordelig mogelijk aanbieden. Dat is al een hele kunst als het standaard personenauto's betreft. Het aanbieden van een voordelige terreinwagen is een nog veel grotere uitdaging! Toch biedt Dacia met groot succes de Duster aan en die is voor modeljaar 2022 aangepast. Is dit werkpaard nu een nog slimmere keuze geworden?
De Dacia Duster is een functionele terreinwagen waarbij alles is gericht op een lage prijs. Dankzij aanpassingen voor modeljaar 2022 is de Duster rijker uitgerust en voordeliger per kilometer.
Plus
- scherpe prijs
- ruim en praktisch
- ook vaardig in het terrein
Min
- verbruik loopt sterk op in de stad
- ondanks facelift merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
Is de Dacia Duster na de facelift voor modeljaar 2022 een nog scherper aanbod dan voorheen? Ja en nee. De Duster is ontegenzeglijk verbeterd, maar ondertussen is de wereld veranderd. Met de komst van elektrische auto's, en Dacia's eigen Spring in het bijzonder, is het mogelijk om nog veel voordeliger een SUV te rijden dan met de Duster. Bovendien zijn de recent geïntroduceerde Sandero en Jogger merkbaar van een latere generatie en die modellen zijn daarom superieur in weggedrag en bouwkwaliteit.
Dat gezegd hebbende, is de Duster voor modeljaar 2022 wel degelijk verbeterd. De combinatie van een gunstigere stroomlijn, banden met lage rolweerstand, een moderne automaat en een verfijnde motor zorgen voor een lager verbruik en meer comfort. De uitrusting is compleet en alhoewel de Duster eenvoudig is, is de auto nooit armoedig. Sterker nog: juist omdat zaken vaak eenvoudiger zijn dan gebruikelijk, zijn ze ook eenvoudiger te bedienen. En bij een echt werkpaard dat dagelijks aan het werk wordt gezet is dat een belangrijke meerwaarde.