Citroen Jumpy 12 1.6 HDI L2 H1 DC|Rolstoel|Invalide|Nw.APK|Trekhaak|Schuifdeuren Links en Rechts|Speciale Stoel RV|Airco|Cruise C.

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-05-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 202.546 km
Deuren 5
Kenteken 88-VGT-9
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Citroen Jumpy 12 1.6 HDI L2 H1 DC|Rolstoel|Invalide|Nw.APK|Trekhaak|Schuifdeuren Links en Rechts|Speciale Stoel RV|Airco|Cruise C.


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-05-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 202.546 km
Deuren 5
Kenteken 88-VGT-9
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Xeni Auto's Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tweede Bokslootweg 18
Postcode 7821 AS
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55954224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.xeniautosemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Wielbasis: 312 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 1.225 kg
GVW: 2.880 kg

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Citroen Jumpy 12 1.6 HDI L2 H1 DC

Deze Citroen Jumpy komt uit 2007, werd geleverd van 01-05-2007 tot 30-09-2011 en kostte toen € 33.902,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 66 kW (90 PK) en een cilinderinhoud van 1560 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 145 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 7,5 liter per 100 km en hij weegt 1744 kg. De APK is geldig tot 27-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 489,- per kwartaal.

Inruil mogelijk!

= Bedrijfsinformatie =

www.xeniautosemmen.nl
info@xeniautosemmen.nl
Tel:0655954224

Openingstijden:

08:30-18:00 uur Maandag.
08:30-18:00 uur Dinsdag.
08:30-18:00 uur Woensdag.
08:30-21:00 uur Donderdag.
08:30-18:00 uur Vrijdag.
08:30-17:00 uur Zaterdag.
Zondag Gesloten..

Bezoekadres:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie