Citroen C4 1.4 VTi Ligne Business-Clima-Navi- LMV-Trekhaak-

€ 6.450,-

Bouwjaar 09-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.702 km
Deuren 5
Kenteken 30-TZZ-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Citroen C4 1.4 VTi Ligne Business-Clima-Navi- LMV-Trekhaak-


€ 6.450,-

Algemeen

Bouwjaar 09-05-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.702 km
Deuren 5
Kenteken 30-TZZ-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Afleverpakket (6)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Autotrust garantie

Deze Citroen C4 komt uit 2012, werd geleverd van 01-03-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 21.690,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1397 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 182 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,1 liter per 100 km en hij weegt 1175 kg. De APK is geldig tot 09-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
*****
Met deze Citroen C4 uit 2012, die slechts 0 kilometer heeft gelopen, bent u voor zowel zakelijke als privé ritten in goede handen. De aandrijving van deze Citroen komt voor rekening van een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Verder is de Citroen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, extra getint glas en verstelbare lendensteunen.
*****
Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Citroen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. U bent in deze Citroen ook voorzien van navigatiesysteem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C4 | Comfort 2.0

Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?

Autotest | Citroen C4 Comfort 2.0

De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • moderne, rijke uitrusting
  • eigenzinnige vormgeving

Min

  • matige hoofdruimte achterin
  • zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit

Conclusie

Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.

De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.

Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.

Deel deze advertentie