Bouwjaar | 20-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.993 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KZB-78 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.993 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KZB-78 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rieg Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31A |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15402675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riegautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2012 - dec 2014
Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 394 x 173 x 154 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.511 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Dealer onderhouden!!
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen al onze auto's ter plekke voor u te naam stellen en al onze auto's worden geleverd met een nieuwe APK.
Wij zijn doorlopend opzoek naar vers aanbod, hierdoor kunnen wij niet altijd aanwezig zijn. Een melding van uw komst kan voorkomen dat u voor een dichte deur staat.
U kunt altijd even vrijblijvend contact met ons opnemen 0615402675 evt ook voor WhatsApp.
Wij verkopen alleen auto's met aantoonbare kilometerstanden volgens de Nationale Auto Pas (NAP), vaak afkomstig van dealers. Tevens hebben al onze auto's bij aflevering een geldige APK keuring en zijn van binnen en buiten schoon. Mocht het N.A.P. logo (nog) niet zichtbaar zijn bij de advertentie kunt u ons altijd vragen om een uitdraai van de kilometerstand
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.