Bouwjaar | 10-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.482 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 06-PS-VB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.482 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 06-PS-VB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kroeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zweeloerstraat 9b |
Postcode | 7846 TE |
Plaats | Noord Sleen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 387070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51226932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkroeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2003 - mei 2008
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 367 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 525 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze generatie van de Citroën C2 onderscheidt zich nog altijd met zijn elegante vormgeving. Dit is een auto uit 2004, hij heeft 223482 kilometer gelopen. Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.
Ook is de Citroën uitgerust met: isofix-aansluiting, centrale portiervergrendeling, toerenteller en in hoogte verstelbaar stuur.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
= Bedrijfsinformatie =
Van harte welkom bij AUTOBEDRIJF KROEZE NOORD-SLEEN.
Voor een bezichtiging of proefrit MOET U een afspraak maken: 0591-387070.
Maak nu kennis met de 'duidelijkheid' van autobedrijf Kroeze, al ruim 20 jaar een begrip in de omgeving.
Autobedrijf Kroeze heeft goed onderhouden auto's op voorraad staan waarvan de onderhoudshistorie veelal volledig bekend is.
**** ZIE ONZE SITE VOOR MINIMAAL 20 FOTO'S ****
Kiest u voor zekerheid en betrouwbaarheid, dan bent u bij Autobedrijf Kroeze op het juiste adres.
U kunt ons via de mail (verkoop@autobedrijfkroeze.nl) benaderen of via de telefoon (0591-387070).
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en de Nationale Auto Pas.
Autobedrijf Kroeze is nu ook te volgen via Facebook (Autobedrijf J Kroeze)en Twitter (@autojkroeze), door u aan te melden krijgt u een bericht zodra er een nieuwe occasions op onze site wordt geplaatst.
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Hoewel wij proberen onze auto's zo correct mogelijk te adverteren, kunnen aan onze advertentie(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's) geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.