Bouwjaar | 27-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.489 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 94-SJ-TT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.489 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 94-SJ-TT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.900 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 5015 x 1880 x 1535 cm
Wielbasis: 305 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 550 - € 589 per kwartaal
233.000 KM Nederlands geleverde 300C Diesel sedan van de 1E eigenaar ( alleen overgeschreven van zakelijk naar prive )
Lichte gebruikerssporen
Minpuntje ABS lampje brand.
Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chrysler 300C | Amerika kiest
De Chrysler 300C is een schot in de roos in Amerika. De auto verkoopt er zo goed, dat deze in de rest van de wereld maar mondjesmaat leverbaar is. Ook de Nederlandse dealers prijzen zich gelukkig met de komst van deze nieuwe grote Chrysler. Maar wat heeft deze Amerikaan in zich om ook de Nederlander voor zich te winnen?
Een obscene Amerikaan in een modern jasje. Schandalig groot, zeer ruim en de sensatie van een ouderwets overbemeten V8 motor. Houd rekening met hoge kosten en matige betrouwbaarheid.
Plus
- Nette prijs
- Zeer ruim
- Razendsnel
Min
- Indirecte besturing
- Twijfelachtig weggedrag
- Vormgeving
Conclusie
Het klinkt vreemd, maar de Chrysler 300C 5.7 Hemi is een koopje van 75.000 euro. Geen enkele andere auto biedt deze prestaties, ruimte én uitrusting tegen zo'n gunstige prijs. De sterkste punten zijn zonder twijfel de overweldigende ruimte achterin, de hoge mate van comfort en de sensatie van de zwaar overbemeten motor. De afwerking is van Europees niveau en de auto voelt even solide en massief als een rijdend blok graniet.
Of de 300C nadelen heeft is puur persoonlijk. De extravagante vormgeving trekt veel aandacht en dat is misschien niet altijd welkom. Ook het weggedrag is puur persoonlijk. De auto reageert ondanks een prima wegligging met een zekere traagheid en gelatenheid op ieder commando. Dat is voor de ene bestuurder storend en voor de ander de ultieme vorm van comfort. Amerika heeft op 2 november gekozen en liet de wereld toekijken. In geval van Chrysler mag heel Europa ook kiezen en de 300C verleidt met unieke kwaliteiten.