Bouwjaar | 28-02-1969 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.867 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 5.700 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
€ 59.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-1969 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.867 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 5.700 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Robert Wagner |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boerdijk 29-b |
Postcode | 7844 TB |
Plaats | Veenoord |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54362007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robertwagner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Coupé
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Tellerstand: 12.345 mijlen
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Interieur: Zwart, Skai
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Motorrijtuigenbelasting: geen
Autobedrijf Robert Wagner Classic & Special Cars biedt aan:
1969 Chevrolet Camaro SS in zeer mooie gerestaureerde staat
De Camaro is gespoten in Grabber Orange, en heeft een prachtig mooi zwart letherette interieur
Onder de motorkap ligt een 350 cui 5.7 liter V8 met 300 pk, gekoppeld aan een 4-Speed manual transmissie
Deze Camaro SS "Tribute" is voorzien van rem- en stuurbekrachtiging, staat op 7×15 inch Torque Thrust en heeft rondom remschijven
De Oranje kleur in combinatie met de zwarte strepen, voor en achterspoiler en het groen getinte glas zorgen voor een zeer coole uitstraling
De auto is van buiten en van binnen super strak, en loopt en rijdt super, een echte '60-ties American Muscle Car
Momenteel heeft de Chevrolet een Duits kenteken (Deutsche Zulassung mit H), maar kan op Nederlands kenteken geleverd worden
Bel voor meer informatie of een afspraak voor een bezichtiging 0654362007 (8:00-19:00)
Kijk op de website www.robertwagner.nl voor meer foto's en het complete aanbod van onze Classic & Special Cars
Eventueel is een "live" videochat via Whatsapp Facetime mogelijk, waarin ik u de auto tot in ieder detail kan laten zien, tevens is bij aankoop, transport in eigen beheer tot aan uw voordeur mogelijk.
Autobedrijf Robert Wagner , Classic & Special Cars
contact@robertwagner.nl
www.robertwagner.nl
0031-654-362007
Hello Export
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.