Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.200 cc |
Vermogen | - |
€ 19.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.000 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 6.200 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aantal cilinders: 8
Interieurkleur: black
Aantal sleutels: 2
LET OP! BESCHRIJVING GOED LEZEN!! VOOR VRAGEN BELLEN EN NIET MAILEN
UITERSTE PRIJS MAIL WORDT NIET BEANTWOORD, ER IS RUIMTE MAAR BIEDEN DOEN WE NAAST DE AUTO!
Dikke 2015 Chevrolet Camaro 6.2 V8 Automaat Convertible ( facelift model ) in de SS uitvoering met heel veel opties en een prachtig V8 geluid.
133.000 mijlen ( ongeveer 200.000 km )
LET OP! AUTO HEEFT VANDALISMESCHADE, ER ZITTEN KOGELGATEN IN DE LINKER DEUR EN LINKER SPATBORD, VOORRUIT GEBARSTEN EN ZIJRUIT LINKS GEBROKEN, EEN PAAR PLEKKEN AAN DE KAP MAAR IS GOED TE REPAREREN.
Auto loopt en rijdt goed, loopt mooi rustig en schakelt goed.
AUTO STAAT OP AMERIKAANS KENTEKEN, INVOERRECHTEN EN BTW ZIJN BETAALD
WIL JE ER NL KENTEKEN OP DAN ZELF EVEN UITZOEKEN HOE DIT WERKT
Ben je niet handig met auto's of ben je overal bang en angstig voor dan moet je deze gewoon overslaan en een kant en klare op kenteken kopen.
Prijs is inclusief 21% BTW
Voor vragen uitsluitend bellen 06-21698664, geen eindeloos gemail aub
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL/MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze NIET altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Camaro | Terug in de tijd
Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?
De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.
Plus
- heel veel rijplezier
- prima audiosysteem
Min
- (zeer) hoog verbruik
- weinig hoofdruimte
- vele ergonomische missers
Conclusie
Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.
Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.
Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.