Chevrolet Camaro 3.6 V6 Convertible Cabrio 2011 109.000 KM

€ 20.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.145 km
Deuren 2
Kenteken L-108-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.564 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Chevrolet Camaro 3.6 V6 Convertible Cabrio 2011 109.000 KM


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.145 km
Deuren 2
Kenteken L-108-VP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.564 cc
Vermogen 244 kW (332 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Huisman de Graaf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westerweiden 2
Postcode 7961 EA
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhuismandegraaf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aantal cilinders: 6
Wielbasis: 285 cm
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 4
CO2-uitstoot: 277 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Aantal sleutels: 1

Slechts 109.000 KM Keurige Chevrolet Camaro Convertible Cabrio 3.6 RS V6

Inruil / financiering mogelijk

Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974

= Bedrijfsinformatie =

Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.

Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.

GEEN PIN AANWEZIG

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Chevrolet Camaro | Terug in de tijd

Vroeger was alles beter. Of lijkt dat alleen maar zo? Is het geheugen selectief en zijn alleen de mooie herinneringen blijven hangen? Chevrolet introduceert nu een nieuwe versie van de legendarische Camaro. Het karakter blijft trouw aan het origineel, maar de techniek en de vormgeving zijn aangepast aan deze tijd. Weet de nieuwe Camaro het gevoel van weleer terug te brengen?

Autotest | Chevrolet Camaro Terug in de tijd

De Chevrolet Camaro is een moderne interpretatie van een ouderwetse, Amerikaanse bullebak. Helaas is de nieuwe versie matig van kwaliteit en is het verbruik te hoog voor de prestaties. Teleurstellend.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • prima audiosysteem

Min

  • (zeer) hoog verbruik
  • weinig hoofdruimte
  • vele ergonomische missers

Conclusie

Was vroeger alles beter? Is het echt zo leuk om terug te gaan in de tijd? Chevrolet denkt van wel en brengt een moderne interpretatie van de Camaro op de markt. De vormgeving is een geslaagde evolutie van het oude ontwerp. Onderhuids is de techniek modern.

Puur objectief gezien is de Camaro desondanks geen aanrader. Bovenop de vele al genoemde nadelen, was de testauto niet vrij van rammeltjes, is er geen navigatiesysteem leverbaar, beslaat de voorruit zodra de airco wordt uitgeschakeld, zijn de kunststof panelen zo zacht dat ze lijken te zijn gemaakt van gerycleerde McDonalds bakjes, kan de bijrijder de voeten branden aan de hete uitlaat onder het rechter portier en wordt de bestuurder gekleineerd met allerhande piepjes en waarschuwingen.

Maar daar staat letterlijk en figuurlijk een hele grote plus tegenover: de Camaro is radicaal anders dan Europese en Japanse sportwagens. Bij de Camaro gaat het niet om maximaal presteren, maar om maximaal presenteren. Als het gaat om spanning en sensatie, dan verslaat de Camaro de concurrentie nog altijd.

Deel deze advertentie