BMW 1-Serie M135i-320pk-Leer-Camera-Akrapovic-Xenon-

€ 17.450,-

Bouwjaar 23-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.123 km
Deuren 3
Kenteken SL-020-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

BMW 1-Serie M135i-320pk-Leer-Camera-Akrapovic-Xenon-


€ 17.450,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.123 km
Deuren 3
Kenteken SL-020-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/40 R18
Bandenmaat achter: 245/35 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 177 x 141 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.970 kg

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De indrukwekkende vormen en de topprestaties van deze BMW 1-serie staan garant voor ultiem rijplezier. Met een zescilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze BMW over uitstekende prestaties. De hoogwaardige uitstraling van deze auto wordt benadrukt door de lederen bekleding. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende schuifdak. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
*****
Het geluidssysteem is gemakkelijk en veilig te bedienen vanaf het stuur. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Elk spatje op de voorruit wordt gesignaleerd door de regensensor en meteen worden de ruitenwissers naar behoefte ingeschakeld. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van schakel flippers aan het stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
*****
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze BMW 1-serie samen. Te weinig lucht in de banden kan leiden tot een lekke band of zelfs een klapband. Daarom waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem als de druk te laag is.
*****
Deze s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie