BMW 1-Serie 116i Business+Navi-PDC-18-Trekhaak-Stoelverw-

€ 11.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-03-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.641 km
Deuren 5
Kenteken 98-TPR-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

BMW 1-Serie 116i Business+Navi-PDC-18-Trekhaak-Stoelverw-


€ 11.850,-

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.641 km
Deuren 5
Kenteken 98-TPR-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dolfsma
Contactpersoon Raymond Dolfsma
Adres Dijkhuizen 95
Postcode 7961 AH
Plaats Ruinerwold
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 481264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website garagedolfsma.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 450): Afleverpakket (3): Onderhoudsbeurt met nieuwe APK keuring. 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze BMW 1-serie komt uit 2012, werd geleverd van 01-01-2012 tot 28-02-2013 en kostte toen € 33.706,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
*****
De personenauto heeft een topsnelheid van 210 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1285 kg. De APK is geldig tot 20-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
*****
Opschieten, stilstaan, uren maken... uw werk vraagt al genoeg van u. Met deze zakenauto krijgt u er ook veel voor terug. Deze auto is uitgerust met een viercilinder motor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Door het aanwezige start-stopsysteem draait de motor alleen als het nodig is. Geen brandstofverbruik bij stilstand! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, in delen neerklapbare achterbank, verwarmde ruitensproeiers en metallic lak.
*****
Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Boem is ho? Niet bij deze BMW 1-serie. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. De cruise control heeft een feilloos geheugen. Als u even vaart heeft geminderd, bent u na één klik weer op de oude snelheid. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met af

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie